2013. november 8., péntek


Nudaxx jelenleg boldogboldogboldogboldogboldogboldog:))) Jah és mondtam, hogy boldog vagyok?:DD
Minél többször írom le és ejtem ki, annál értelmetlenebbnek tűnik egyébként ez a szó..sáláláláláláááá..:D
De már tanultam az előző esetemből, és nem kapkodom el a dolgokat, addig nem is írok semmi konkrétat, de aaahj..:)
Na gyors leszek, mert programom vaaaaaaaan:)) Na mi vajon?:)DDD
Oh, mint egy kisgyerek..:D

No mit is írjak..jövőhéten megint glee találkozó. Most sokkal kevesebben leszünk, mint 22, sztem olyan max 13-15 fő, nem is volt annyira hirdetve ez az egész, meg kicsit drágább is. De aki számít, az ott lesz.
Most nem moziba leszünk, hanem egy Atelier nevezetű helyen. Ilyen kocsma pub kávézó szerűnek tűnik. Ott béreltünk ki egy termet két órára. Aztán hogy onnan hova tovább, majd kiderül..:)

A hét elején kurva szarul voltam. Hétfő este valakivel ^^ pezsgőztem, elég sokat, meg feles, meg sör, és betett a gyomromnak. Éjjel és másnap végig rosszul voltam, enni sem tudtam, és még másnap sem. Csütörtökre kezdett normalizálódni a helyzet, ma már mondhatom, hogy szinte semmi bajom. Több pezsgőt nem iszom.. az tett be valszeg.
Öcsémnek is meg van már a karácsonyi ajándék, ő is kipipálva. Szépen lassan, de legalább haladok.:D
És, abba is hagyom, mert dolgom van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése