2013. november 28., csütörtök

Ismét meg kell jegyeznem, hogy töltőt kellett vegyek iphonehoz. És még akksit is kellett cseréltetnem benne.:)
Csak hogy emlékezzek, mennyire is van szerencsém az ilyenekbe..:D És a vicc, hogy még mindig nem a legjobb..de már valahogy nem is érdekel.
Most van egy kis időm a blog íráshoz, eddig végig a párommal voltam.
Érdekes leírni ezt a szót...
De rendes nevén nem akarom "szólítani", mert lehet, hogy nem örülne neki. Szóval végig vele voltam.
Tegnap moziban voltunk, megnéztünk vmi Insidious című thrillert. Mindig megfogadom, hogy többet nem fogok moziban horrort/ thrillert nézni, és mégis mindig megyek, és megnézem. Ez most is így volt.
4-en voltunk az egész teremben. Hááát gecosz én az egész filmet úgy néztem végig, hogy a fülem befogva volt...:D Eleve a legkisebb neszre is meg tudok ijedni, nem hogy még egy moziba, ahol minden 20x hangosabb..:D vicces volt btw..
A film meg, jó volt, izgalmas nagyon, de többet nem akarom látni...:D majd a 3ik részét..:D

Mostanában egyre kevesebbet írok, nincs sok időm, és a december még durvább lesz, leginkább azért, mert rengeteget kell majd dolgoznom. A héten 5x, egy hónapig minden nap 10 órázni fogok, a karácsony miatt. Munka után meg remélem, hogy azéndrágaszerelmemmel leszek végig, így elég kicsi az esélye, hogy ebben az évben még sok bejegyzéssel lesz gazdagabb ez a blog..:D
Most is mire ezt a pár sort megírtam, eltelt vagy 3 óra, mert közbe tökre mást csináltam.

Na majd jelentkezem egy hosszabb beszámolóval a hét vége fele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése