2013. december 4., szerda

1.

Hétvégén irány Béééécs:)
Velem együtt öten fogunk menni, a Hősök Teréről indulunk reggel 6-kor. 
Legutóbb két éve voltam kint, örülök, hogy megint ki tudok menni:)
Holnap megnézzük, mit érdemes meglátogatni ez alatt az egy nap alatt:)
A vásárt természetesen megnézzük, meg iszunk forralt bort is. Majd hozok képeket is:)

Lassan itt a karácsony, de még mindig nem vagyok karácsonyi lázban. 
Valamelyik nap el is ugrom bevásárolni itthonra, gyertyákat, illatosítókat stb, hátha az segít:)
Ma már felraktam a falra egy égősort, de csak ideiglenesen van itt, ahol, máshova terveztem, majd átrakom, ha szakítok rá időt, addig meg jó itt:)


És egy kis csöpögés:

Ma a drágaegyetlenszerelmem rávette magát, hogy elmondja az anyukájának, hogy szerelmes valakibe, és az a valaki egy fiú, mégpedig én. Aki hasonló helyzetbe került, tudja, milyen nehéz is a coming out. Barátnak még csak csak, könnyebb, de a saját anyukádnak sokkal nehezebb. Anno én is átéltem, így megértem, milyen nehéz is. Elmondhatatlanul büszke vagyok rá, mert részben miattam is döntött úgy, hogy elmondja.
Btw ma van egy hónapja, hogy először találkoztunk. Olyan furcsa, hogy "már" egy hónap. Vagy "még" csak egy hónap? Annyi minden történt már ez idő alatt is... remélem még vagy 1000 x1 hónapig ez lesz:)
Most úgy minden rendben van az életemben. Van munkahelyem (lekopogom) és már barátom is, akit nagyon szeretek. Még csak pár órája köszöntünk el, de már most hiányzik. Még jó, hogy kaptam tőle egy minion plüss-t, ami a parfümjével van befújva, így amikor elalszom, akkor félig mellettem van:$

Mondjuk sokszor van, hogy összekapunk, nem tudom, ez normális-e..:D

----O----

Egyedül amivel most nem tudok mit kezdeni, hogy a barátaimat kissé hanyagoltam. Van, aki megérti, van, aki lehet, hogy nem. Ezen kell még kicsit dolgoznom, hogy mindenre és mindenkire jusson idő. Sajnos most még az is közrejátszik, hogy rengeteget kell bent legyek munkahelyemen, így még kevesebb a felhasználható szabadidőm.
Igyekszem ezen változtatni.





1 megjegyzés: