2013. december 13., péntek

Hozok pár képet Bécsről, ahogy ígértem.
Nem készítettem sok képet, mert mással voltam elfoglalva, meg igazán nem is voltunk olyan sok helyen, amit érdemes lett volna lefotózni. A fél napot átmetróztuk, meg villamosoztuk..
Az egyik, ha nem a legfőbb történés, hogy meg volt az első nyilvános csók M-el.
Neki (ha jól tudom) ez volt az első, hogy fényes nappal, emberek előtt megcsókolt egy srácot, így érthető, hogy "kissé" félt a dologtól. Egyébként a Schönbrunni kastélynál voltunk, valami romantikus helyet szerettünk volna, és ez bőven az volt..:)


No, hát valahol itt történt az eset <3 :)








Még annyit Bécshez, hogy kurva sokan voltak, többet nem megyek ki decemberben, az biztos, és ráadásul mindenhol magyarok voltak...mintha nem is külföldön lettem volna, hanem valahol Magyarországon belül...
És tényleg minden jó drága...és sehol egy normális étkezde..alig találtunk olyan helyet, ahol normálisan meg tudtunk volna ebédelni..

Pozitívum, az aluljárók..:D Nagyon jól néznek ki, legalábbis a belvárosban.. nem úgy mint itt pl a Blaha Lujza tér...gyönyörű üzletek voltak berendezve, még Starbucks is volt...


Egyébként köszönöm a kérdést:D M-el nagyon jól elvagyunk. Szerelmes vagyok, ő is, ahogy látom, de elég sokszor veszekszünk. Mindketten hibásak vagyunk, ő nehezen tud fogalmazni, ezért néha orbitálisan sértő dolgokat tud mondani, még ha nem is úgy gondolja, ahogy épp sikerül kimondani, én pedig nagyon sértődékeny vagyok, aztán meg makacs is ráadásul, (mindketten) ezért igen sokszor fordul elő, hogy összekapunk... Megismertem tegnap az anyukáját, aki nagyon szimpatikusnak tűnik, sőt, a család többi tagja is. Izgultam persze, mikor találkoztam velük először. Anyukájától nem is annyira, inkább aputól meg kisöcsitől, aki annyira nem is kicsi (16 asszem?). Tőlük azért, mert nem tudják, hogy meleg vagyok, és ez kicsit frusztrált.. Nem is kicsit..:D De már ez nagyon nagy szó, hogy anyukája tudja róla, szóval nem sürgetek semmit, mindent a maga idejébe.  

Már csak 3 embernek(..vagyis 4)..kell ajándék.. de már semmi pénzem.. de nem bírok decemberbe spórolni..
ma is vettem egy nyomtatót 8 ezerért (mondjuk akciósan 32 ezer helyett, apple.com oldalról) ami annyira nem is kell végül is, de hát akciós volt basszus..és fogom használni, csak még nem tudom mikor, mire..:DDD
Januártól spórolás ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése