2014. február 5., szerda

Sikeresen zártam a januári hónapot. Már ami az anyagiakat illeti.
Decemberben elég sok kiadásom volt, ajándékok, Bécs, mozi, buli, szülinap, szilveszter, ami miatt vissza kellett fognom magam januárban. 
Sajnos, a február is ilyen lesz, mivel márciusba költözünk tovább. A kaució miatt, ebben, és a következő hónapban is spórolnom kell. Szerettem volna már végre beiratkozni a tanfolyamra, de szerintem a költözés miatt ezt is halasztanom kell. Talán sikerül rávennem magam, hogy magamtól, itthon kezdjek neki a tanulásnak.

Sikerült egy új posztert is szereznem magamnak. Lady Gaga Applause kislemez borítója lett rányomtatva.
Erről jut eszembe, hamarosan lejár a bankkártyám, és kapok helyette újat, ezért most lehetőségem van egyedi fényképes kártya rendelésére. Már csak azt kellene eldöntenem, hogy mi legyen rajta.
Glee kilőve, már nem rajongom annyira érte, hogy a kártyámon is az legyen. 
Sorozatok szerintem minden más szintén kilőve..
Lehet, hogy a poszteren lévő gaga képet kellene rárakatnom. Úgyis az applause a kedvenc albumom.
Jut eszembe. Gaga novemberben Bécsben koncertezik. Február 17-től lehet a jegyeket megvenni. Gondolom 3 perc alatt elfogják kapkodni. Viszont én mindenképp szeretnék kimenni. Szabi azt mondta lehet kijön velem, aminek örülnék, mert ő is Gaga fan, így nem mennék egyedül.:D de basszus vagy 30 ezer tuti lenne a jegy...az megint annyi pénz...:((( nem tudom mit csináljak..

Na mindegy, itt egy jónak tűnő zene.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése