2014. január 29., szerda

Néha nem tudom körbeírni, hogy mennyire ideges tudok lenni. Csak velem van így? És úúgy kiadnám magamból, főleg annak, aki miatt felidegesítem magam, de az meg rontana a helyzeten.. de néha annyira felvilágosítanék pár embert pár dologról, amit tudom, hogy nem úgy látnak, ahogyan kellene.
De tudom, amíg nem vannak abban a helyzetben, addig nem is fogják úgy látni, ahogy kellene. Ah, kész káosz.. ahelyett, hogy leszarnám a dolgokat, még agyalok rajta.
Vagy... bárcsak én látnám úgy, ahogy ő, vagy ők.. de nem tudom..miért kell nekem mindenért megküzdenem, és miért nem hullik minden az ölembe... látni fogom én ennek a gyümölcsét valamikor a közeljövőben?
Néha úgy lennék megint gyerek. (mondom ezt 21 évesen)
Egyébként félig tudom, miért van ez. Miért érzek így. Most ez röhejesen fog hangzani. De nekem tényleg, mintha nem lett volna gyerekkorom.
A szüleim, amíg együtt laktunk, rengeteget veszekedtek. És mind a ketten hozzám jöttek panaszkodni, velem beszélték meg a gondjaikat. Mind ezt már vagy 14 éves korom óta. Bele láttam a dolgaikba, az anyagi helyzetünkbe, tudtam, hogy mennyire rosszul is állunk. Örülök, hogy mindketten megbíztak bennem, és velem beszélték meg ezeket, de ezáltal nem tudtam úgy élni, mint ahogy kellett volna. Szerintem. 19 éves koromig tartott. Akkor költöztem el itthonról. 18 évesen már dolgoztam nyáron, érettségi után pedig már rendesen munkába álltam. El kellett tartanom magam. Nem úgy mint a többi fiatalnak..dolgoztam. istenem...buliznom kellett volna, meg egész nap a gép előtt ülnöm nem?? Nem ez lenne a normális?? Nem tudom...egyébként élveztem ezt az életfajtát is, mert tudtam, hogy mindent magamnak köszönhetek, és nem kell senkire se támaszkodnom. De másfelől meg bennem van, hogy de jó lett volna még egy kicsit gyereknek lenni. Most meg, 21 évesen üzletvezető vagyok, független a szüleimtől, és úgy mindenkitől. Ez tetszik csak. Ezt kevesen mondhatják el magukról. De ennek ára volt.

Mindegy, az élet megy tovább, szokták mondani, én pedig tervezgetek. Ezt az évemet szeretném szorgalmasan eltölteni. Tanfolyam, utazás Londonba, áprilisba költözés, és még az előre nem látott dolgok. Mozgalmas lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése