2014. január 2., csütörtök

Boldog új évet mindenkinek:)

Rengeteg mindent tudnék írni, mert nagyon sok minden történt velem megint csak az elmúlt 2-3 hétben, de se erőm, se időm, se akaraterőm nincs arra, hogy mindent leírjak, így csak a legfontosabbakat említem meg.

Természetesen a karácsony.
Idén volt először, hogy "saját" karácsonyfám van (lakótársakkal együtt) és kedvem szerint díszítettem fel.
Jól megszenvedtem vele Márkkal, mert a Pólusból kellett elhoznunk, ami tőlünk 40 percre van, szóval kellemes volt végigcipelni a városon, felszállni vele a BKV-ra.. De megérte végül is..:)


A választás az ezüst arany kombinációra esett, imádom ezeket a színeket. És szerintem a fán nagyon szépen mutatnak. Jövőre talán a vörös fekete lesz a téma, azt is nagyon gyönyörűen meg lehet csinálni.

Ajándékok.
Ebben az évben nagyon sok hasznos ajándékot kaptam. Párnát, azt kifejezetten én kértem és választottam ki, mert már abba is válogatós vagyok..:D Ágyneműhuzatot, alsókat, zoknikat, fütyülős pálinkát. Szilvásat. Nem volt finom..:D
Márktól kaptam egy telefontokot, nagyon kis aranyosat, meg egy ezüst karkötőt, ami persze nem érte át a csuklómat, így vissza kellett menni kicseréltetni..:DD

Itt a tok:


Hát nem édes?:DDD

Btw voltak itt Claireék is karácsony előtt, tőlük is kaptam ajándékot:) Két képet tudok is mutatni ezek közül.:)



A házikó közösen kaptuk a lakótársakkal, hálául hogy itt szoktak lenni a csajok.. Nem mintha elvártuk volna.. Alap hogy bármikor itt lehetnek.. De persze köszönjük az ajándékot:)


M-el sütöttünk pogácsát, nekem ez volt életem első sajtospogácsa sütése, és ahhh, finom lett basszus!!!!:D



A lényeg, hogy nagyon nagyon jól telt a karácsonyom. Romantikus volt, szerelemmel teli. Remélem mások is elmondhatják ugyanezt. Szerencsés vagyok. 

Lusta vagyok tovább írni, majd máskor. Még a szilveszterről fogok beszámolni, holnap este talán ráveszem magam. Most inkább olvasok, mert könyvet is kaptam, amiből készült film is, így most el tudom magam foglalni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése