2014. január 13., hétfő

A hétvégén egyik barátnőm születésnapját ünnepeltük.
Szombat kora este megnéztük vagy 10-en a Jégvarázs című Disney animációs mesét.
Nem nagyon szeretek mesékre pénzt kiadni, ha már mozi, akkor inkább rendes film, de úgy jöttem ki a teremből a végén, hogy ezért megérte. Nagyon aranyos kis mese volt, sokat lehetett nevetni rajta, és voltak benne WTF pillanatok is:)

Utána a Limitbe mentünk alapozni. Drága kis alapozás volt, pedig nem is ittam sokat. 1 korsó sört ( és még finom se volt) 1 koktélt, és 4-5 fütyülőst. Bodzásat. Oh, a viszont nagyon finom.. Ha van pia, amit szeretek, az a fütyülős. Meg a sör. És a fehér félédes bor. Meg a koktélok. Uh, akkor elég sok piát szeretek végül is:D
Tortáztunk is, ha már egyszer születésnap..:) Mindenki ajándékozott is. Amit tőlem kapott, az egy napszemüveg alakú sárga fülbevaló (van neki sárga napszemüvege), hozzá vettem egy sárga kalapot (biztos, hogy tetszett neki, mert egész este azt viselte) és még kapott tőlem egy karkötőt, amikre betűket lehet felfűzni.
Fél 12 fele pedig elindultunk a Toldi nevű szórakozó helyre, ahol leszbikus partyt tartottak. (szerintem itt is több volt a srác, mint a csaj)
Ott fél 5-ig voltunk, aztán én már kidőltem, és menni szerettem volna. A zene miatt lehetett, mert sajnos nem olyan típusúakat játszottak, amiket szeretek. Bezzeg, ha Gaga ment volna...még mindig táncolnék sztem:D
11 ezer forintomba került ez a hétvége, de nem bánom, mert nagyon jól éreztem magam.

----O----

Valamelyik héten a barátommal megnéztük az Eredet című filmet, amiben a főszereplő épített magának egy épületet, ahol minden egyes szinten az emlékeit őrizte. Minden szinten más-más emlékek voltak.
Úgy döntöttem, hogy én is fogok készíteni egy ilyen "épületet". Most nincs időm leírni, de az este folyamán bepótolom, és minden emeletnek egy egy bejegyzést fogok szentelni. Még gondolkodom, milyen olyan fontos dolgok történtek velem, amiket érdemes lenne leírni, de 4-5 emeletet biztosan fogok tudni építeni:D
Aztán persze, ahogy telik az idő, biztos lesznek még plusz emeletek:) Jah, már csak a nevét kellene kitalálni ennek az egésznek, de az Emlékek háza olyan snassz pl, meg szerintem röhejes is..:D Szóval ha valakinek van ötlete, azt szívesen fogadom.


És zene a végére:) Ez is ment a hétvégi bulim, és megtetszett (hála Shazamnek, könnyen felismerte:D)



2 megjegyzés:

  1. "Volt-nincs ház" ... "Titkok kulcsa"? :P:))

    VálaszTörlés
  2. Az jó! :D Mármint az első! :D Amúgy, csak azért nincs rajtam most a kalap, mert kibeba hideg van és lefagy a fülem. De 12-én napközben még a lakásban is rajtam volt :D Sőt a múltkor még úszni is abban mentem... Paráztam is, hogy nehogy kilopják a szekrényből! Sőt még a patikusnéni is mondta, hogy milyen jó kalapom van! :D A betűs karkötőről meg annyit, hogy azóta lóg a kezemen, hogy Jamie C.B. De majd ha megyünk valamikor hozzátok, akkor a Levi lesz rajta XD (A NUDAXX nem jön ki, csak a Nudax) XD

    VálaszTörlés