2014. január 27., hétfő




Azt hiszem tényleg felnőtt lettem.
Jó, igaz, egy éve lassan külön élek szüleimtől, már két éve dolgozom, és már másfél éve kell egyedül fenntartanom magam, még is most érzem úgy, hogy tényleg felnőttem.
Azért jutottam el erre az állás pontra, hogy már nem rohanok a fejem után. Tudatosan csinálom a dolgom, és figyelek a pénzemre. Sose arról voltam híres, hogy meg tudom tartani a pénzem. És az utóbbi időben viszont pont az ellenkezője igaz. Többször átgondolom, mielőtt meg vennék valamit, hogy nekem erre tényleg szükségem van-e. Nem nagy összegű dolgokról beszélek most, hanem inkább ilyenekre gondolok, hogy elmegyek a boltba, megkívánom a kukorica salátát, de aztán szembe jut, hogy ez igen is luxus a hónap 27. napján, mert abból a 300 Ft-ból, amibe a saláta kerül, inkább veszek még 3 zsömlét, meg egy kis felvágottat. És mondjuk 10 ilyen alkalomnál ez már bizony 3 ezer ft.
Elég nagy kiadásaim lesznek mostanában. Mennem kell tanfolyamra, többre is ugye, félre kell raknom a költözés miatt, sajnos most kell a kontaktlencsém is lecserélni. Ezek mind mind sokba kerülnek, de azt hiszem, hogyha ezen az úton tudok maradni, akkor ezeket is ki tudom majd fizetni. Bárcsak mindenki így gondolkodna....

Végeztem a könyvemmel, amit múltkor linkeltem, így hát eljött az idő, hogy belekezdjek a legújabb szerzeményembe.
Az író Day Sylvia, a címe pedig Hozzád kötve



Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon…



Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat…



Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól…


Megjelent egy újabb dal Lea Micheletől, és már most tudom, hogy a kedvencem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése