2013. július 5., péntek

;)

Jesszus, szinte el is felejtettem, hogy van egy blogom...:D
Annyira jó lenne már, ha szabadságon lennék. Ez az örökös monoton élet amit folytatok kicsit kezd untatni. Reggel felkelek, munka, aztán haza, alvás, másnap megint kelés, munka stb.. És érzem is, hogy már rám férne egy kis pihenés. A vevőkkel is sokkal ingerültebb vagyok, és néha azt veszem észre, hogy az eladóimmal is..mintha menstruálnék, amit persze nem tudok:D Legközelebb augusztusba leszek egy hetet szabadságon, de annak is a közepén, vagyis az még nagyon messze van...:(((

A körúton nyílt egy nagyon jó kávézó/söröző/kocsma/mielőtt buliznánk alapozzunk itt hely. Trap a neve. Szép, kulturált, és van terasza is, és még olcsó is. Ma pl aranypéntek, 210-ért ittam egy korsó arany ászokot. De máskor sem vészes, 350 a korsó. Ha arra jár vki, tévedjen be, mert tényleg szuper kis hely. Mi Zsuzsival minden nap ott kötünk ki, munka után..:D Kell egy kis lazítás, nem?:)

Zene.



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj míg el nem felejtem. Kát hete itt volt Lilla Düssiből, és nagyon jól éreztem magam, jöhetne/nél gyakrabban Lilluuu mert hiányzol ám!:)
És nem felejtettem el;) (4-re sikerült kiírnom..:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése