2015. február 8., vasárnap

Outside

Miért nem tudok visszamenni az időbe?
Két hetet, nem többet. Csak két hetet. Hogy ne történjen meg ami megtörtént.
Tegnap itt volt a volt párom, hogy elhozza az itt maradt cuccait.
Egész nap azon kattogtam, hogy valahogy vissza kell szereznem őt. Tudom, én szakítottam vele, de megbántam. Ismerkedik már, nem érdekelt még ez sem. Csak az, hogy visszakapjam őt.
Feljött, elmondtam neki, hogy érzek, mit szeretnék. Sírtam. Nem, zokogtam neki. Könyörögtem. Vagy 100x. Megalázkodtam, rengetegszer. De ez sem érdekelt. Próbáltam marasztalni őt, hogy ki ne menjen azon az ajtón. Maradjon itt este, beszéljük meg, mert szeretném jóvá tenni mind azt, amit elrontottam. Érte hajlandó lettem volna megváltozni. Bármit megtenni, hogy ne veszítsem el. És ő csak állt, nézett, és kiült az arcára az undor. Kijelentette, hogy nem akar engem. Így kimondta. Hogy ő céltudatos, és már nem akar velem lenni. Egyszerűen nem tudtam felfogni, nem tudtam megérteni, hogy ilyen hamar ő erre jutott. Persze, én szakítottam vele, de nem akartam az érzéseivel játszadozni. El kellett veszítenem őt ahhoz, hogy tudjam, mennyire is szeretem, és mennyire szükségem van rá. Hogy itt legyen, átöleljen, csókoljon, hogy együtt éljünk.. És semmi.. Ennyi volt.. A lakáskulcsot nem kértem el tőle. Hátha..hátha egyszer megjelenik, és a nyakamba ugrik. hátha.. vagy ne is reménykedjek ebbe? Felesleges igaz?
Nekem is azt kellene tennem, amit ő? Kezdjek el ismerkedni? De hogy? Hogy?
Felkeltem, rögtön ő jutott eszembe, hogy miért nincs az ágy másik oldalán. Kimentem kávét főzni. Ő jutott eszembe, hogy milyen jókat főztünk a konyhába, mennyit veszekedtünk azon, ki panírozza be a húst... ilyesmik..tudom nevetséges, de akkor is. Hogy legyek ezen túl? Persze, az idő mindent megold. De ki tudja, mennyi idő kell nekem.. De nem is akarom, hogy az idő oldja meg. Azt akarom, hogy jöjjön vissza.  Pedig emlékszem, mikor mondta, hogy nem fog elhagyni engem soha.. hát igen, ha az ember szerelmes, kijelent olyan dolgokat, amiket nem kellene.

Mit csináljak..
Mit..




Look at what you've done
Stand still, falling away from me
When it takes so long
Fire's out, what do you want to be?

Now I'm holding on
Myself was never enough for me
Gotta be so strong
There's a power in what you do
Now every other day I'll be watching you

I'll show you what it feels like
Now I'm on the outside
We did everything right
Now I'm on the outside
I'll show you what it feels like
Now I'm on the outside
We did everything right
Now I'm on the outside

So, you give me no reason
For me to stay close to you
Tell me what lovers do
How are we still breathing?
It's never for us to choose
I'll be the strength in you

Now I'm holding on (I'm holding on)
Myself was never enough for me
Gotta be so strong
There's a power in what you do
Now every other day I'll be watching you

I'll show you what it feels like
Now I'm on the outside
We did everything right
Now I'm on the outside
I'll show you what it feels like
Now I'm on the outside
We did everything right
Now I'm on the outside

I'll show you what it feels like
Now I'm on the outside
I'll show you what it feels like

I'll show you what it feels like
Now I'm on the outside
We did everything right
Now I'm on the outside





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése